lørdag 25. november 2017

25 November

Etter en rotete natt ,igjen med lite søvn, ble det igjen tunge tak og veldig vondt. Dags at si adjø til mamma , Tindra og Lotta. Det ble sinnsykt vondt. Ses vi igjen? Samtidlig som man håper det så vil jeg jo at ting skal gå super fort. -Bilen til søster ble bredd full med mitt kongerike. Så mye utstyr! Herlig å se øynene til Tindra tindre. -Jeg har også bestemt at det skal stå i min døds annonse at i stedet for blomster ønskes gjerne en donasjon til forskning for mage- og tarm kreft. Her bør det forskes mer!! Kine skrev i boken som vitne. -Jeg fant min tryllestav som Kine mi laget til meg. Min hjemmesnekra tryllestav! -Med eller uten tryllestav, som om ting ikke er nok, måtte naturligvis vaskemaskinen gå i stykker i dag! Men den har no holdt sine 10 år. Gutta Olsen dro med en gang på Tynset og kjøpte ny. -Berit M G kom innom en tur. Det er så trist at jeg "fant" henne så altfor sent. Hun er et vakkert og godt menneske og jeg har blitt så glad i henne. Hjerte hjerte hjerte. - Vi har bestemt oss for å prøve å blåse opp avlastings madrassen til sengen min. Jeg blir sykt stiv i venstre hofte da jeg hele tiden må ligge på den sia. Og tvitvi det virker å være suksess. Den var kjempe god å ligge på. Og når vi tok bort en av madrassene så ble det lettere og lavere å komme seg opp. Var til og med komfortabel å ligge litt på rygg!! Aiai og blæ. Noe ble feil med madrassen og luften gikk ut. Gjør alt på nytt med ny vri og håper det går bedre denne gangen.

1 kommentar:

  1. Jeg har funnet min fine tryllestav som du kjøpte Katarina. Mine tanker er hos deg❤️❤️❤️

    SvarSlett