torsdag 23. november 2017

23 November

Er det slik det skal bli? Em vane å være våken midt i natten og ikke få til å sove? Vil bare sove i ett og være uthvilt. Klokken er 4. Hvor er Ole Lukkeøye? Han Ole kom en liten tur etter at jeg satte på en film på dataen og kl 7.30 ble jeg vekket for å si adjø til guttene. Vondt og trist. Angsten kom så jeg fikk ikke til å sove mer. Tok en sobril og 9.30 kom Margareth og Gunnlaug sammen med en student. I dag ble det ordnet på alt av utsyr og alt ble klart på 2 timer . phu!! Jentan og gutttan kom fra Else og jeg trudde ikke jeg kom til å få til å sove med huset fullt. haha sov i over 2 timer. det gjorde godt. nå er det minestrone suppe til middag. nammis!! Middag nr 2 ble kremet fiskesuppe. Og til kvelds kos fikk jeg til å suge på litt revet sjokolade.........gud så godt!! Det lille som skal til for å gi litt lykke!! Etter en dag med av og på men søvn Ble det sengen litt etter 24.00.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar