fredag 17. november 2017

Hotell eller sykehus? Her kom det med et gammelt innlegg---Lar det bare ligge!

Her på M3 sengepost springer de søte englene rundt for deg. Noen ganger tenker jeg at det er som å være på hotell. Ja enda bedre for du har tjenere, engler, i tillegg som passer på deg. Og dem sier sånt som.....Du får ubegrenset med morfin. Du skal ikke ha vondt. Yooohoooo...😝 Igår fikk jeg besøk. Viviann pia mi kom og satt hos meg. Vi satt omføtters i sengen og snakka om alt mulig. Det var lenge siden vi hadde en sånn stund. Kunne ha stoppet klokken der og da. 💕 #kjærlighet
Etterhvert ble det litt besøk. Prøvde å ta bilde av dem alle sammen. Men har ikke fått det til med alle så det blir noen "lånte" bilder også. onkel Johan (min Patrick) og tante Janne kom no en tur.
Tre av gullan mine kom en tur også. Gjett om mormor kosa seg. #kjærlighet 💕
Den her skjønne skapningen og hennes mamma Renathe kom innom et par ganger. Åhhhh....så godt det er med babykos! #småføtter💕 Monica mi besøkte meg også. Så godt å ligge i fanget på monkan min. 💕
Beste Kine mi kom også med kos. Latteren sitter løst. 💕 Deilig! Vi har en syk og spesiell humor. Og det er så godt å tulle med døden. 😛 Mormora mi. Verdens beste og fineste. Mykeste hendene i verden. Min engel. 😇 Hun kjempet seg til meg med rullatoren sin. 💕 Stina fina kom en tur fra sitt rom på sykehuset.💕 Vi var jo så nære hverandre for noen dager. Rolv og Inger. Goingan. Dem tenker på meg og tar ofte kontakt for å høre hvordan det går. 💕 Dem er no så fine disse to. Morten min! Min klippe. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten Morten min. 💕 Han tar seg så godt av meg. Godt for han å få noen dager fri. #bestiverden
Oi, jeg glemte no nesten av han som kom langveis ifra. Thihi.....💕

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar