onsdag 22. november 2017

22 November

22 November Oioioi……Else Karin kom å vekket meg. Klokken er 9.00!! Morten har presis dratt på trening. Else Karin ordnet utstyret mens jeg fikk våkne litt. Etterpå ble deilig kroppsvask på stua. Som å være på hyttetur. Hårvasken tok vi på badet ala` Morten style. Når Mamma og Kjelle kom kl. 11 var endelig hele huset våkent. Klokken er nå 12.30 og huset er igjen fylt med hele gjengen . Liv og røre! Herlig!! Mari har ordnet med nesesonden min og Viviann har ordnet med håret mitt. Deilig! Føler meg som ny! Og her lages det mat, spilles på padder og latteren står høyt til tak. Mat…..MAT…..det lukter sykt godt mat over hele huset og jeg må si jeg synes synd på meg selv som ikke får spise. Men det er utrulig hvor fort og lett hunger slipper når man bare må. Får å få tiden litt til å gå bestemte Vivi og jeg meg for at vi skulle ordne quiz. Huset ble inndelt i 3 lag. Lag 1 var Morten, mamma, Anders og Sebastian. Lag 2 var Ola, Kjelle , Lotta og Tindra og lsg 3 var Mathias, Mari , Marcus og Linus. Etter 19 spørsmål ble lag 1 sov vant en pose seigmenn , GRATULERER! Nå er det SPEAK OUT her på gulvet med sikkel og latter. Til "middag" ble det kyllimg kraft nr1 og sila saus til nr 2< Deilig med smaker. Nå har Ola. Kjelle og Anders dratt fra Røros og det ble skikkelig tunge tak igjen. Nå er det 11 stk igjen. Gruer meg skikkelig til å si adjø til Marcus og Mathias i morgen. Men fikk en skikkelig god nyhet, Kine mi kjem om Fredagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar