onsdag 15. februar 2017

Natten

Natten er som så mange ganger før en tøff greie. Det er da alle tankene kommer. I natt er det den store datoen som spøker. 21 mars. Da får jeg dommen. Funker det? Hva om det ikke funker? Jeg har jo ikke så mye smerter lenger....vil det si at dem blir mindre? Jeg har bestemt meg for å skrive en "to do" liste uansett. Kjenner at det er riktig og viktig. Noe vi har bestemt oss for allerede er å se en stavkirke. Ikke spør meg hvor det kom fra.....som lyn fra klar himmel. Ingen av oss har sett en. Tror Morten trudd det hadde klikka litt før meg da jeg spurte han om han hadde sett en. Er det meningen at jeg skal dra til en? 'Du får neste ledetråd når du kommer dit!?' Som i påskelaburinten......Hvor skal vi dra hen? Kommer jeg noensinne svømme med delfiner? Se konserthuset i Sydney? Drikke rødvin i Paris igjen? Dra på sydenferie med mine barn og barnebarn? Okey, nå blir det tøft igjen......barn og barnebarn.....det gjør vondt å tenke på dem. Alt jeg kommer gå miste om. Jeg må skrive en liste med alt jeg elsker også. Og der kommer dem til å stå øverst. Sammen med Morten min. Alt skal nok gå bra.....en lang stund. Jeg har mange og mye jeg elsker og en hel masse jeg skal gjøre.
Bilde fra google✌

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar