fredag 17. februar 2017

Donald Duck

Ja, jeg og Donald Duck. Fra jeg var ungen har jeg vært den som tråkker på enden av riva og får stanga i trynet. Det er mange nok situasjoner der jeg trudd at jeg er veldig smart og så ender det med kutt eller annen skade. Jeg og Donald! Denne gangen er det utrulig nok noe som ingen her på St.Olav har hørt om eller opplevd. Jeg har gått med syke smerter rundt veneporten jeg har i brystet. Smertene og hovenheten har bare blitt verre og verre og igår ringte jeg. Gav opp! Møtte opp her på kreft pol i morrest for å ta den ut. Hadde ikke noen time så det ble litt venting. Søte Anne grete i annestesien ble glatt hilset for tredje gang. Dem tok ut veneporten og så at det var hull i slangen. Hull i slangen!! Noe av cellegiften har dermed runnet ut under to runder med cellegift. Det er ikke rart du har hatt helvetes vondt nesten ropte Anne grete. Nå er jeg innlagt med smerte behandling og venter på vene røntgen. Med kontrast for å se om venene mine er skadet. Smerte behandlingen er morfin.......bare si ifra du kan få ubegrenset av den sier sykepleier. Ubegrenset høres deilig ut kjenner jeg nå mens det blir tyngre og tyngre å skriv. Slooooooowmotion. Du må ringe på hvis du må på do, sånn at jeg kan bli med deg. Vi vil ikke at du faller å slår deg. Ja, med min tur så hadde jeg sikkert ramla å brekt lårhalsen svarer jeg. Hun flirer. Hun kjenner ikke til det med meg og Donald.
Bildet er lånt fra google ✌

2 kommentarer:

  1. Hull i slangen faktisk?!! Ouch!! Ikke rart du nesten besvimte siste gang du var på Tynset!Men du!; Nå har du i allefall fått bekreftet at smerten virkelig var reelle. Virkelig!! Håper alt blir bedre nå. Og kjære du, ring på når du må på do da.. sånn just in case 😘 Låv ju big time ❤

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett